دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی کلش اف کلنز

ا موضوع: ارشیو بازی موبایل,بازی های پیشنهادی,,

 

Clash of Clans  محبوب ترین بازی استراتژیکی است،در گوگل پلی با امتیاز4.6 از 5.0 وبیش از 500.000.000 دانلودجز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی است.در این پست از کینگ2نت اخرین نسخه مود شده این بازی را بصورت کاملا رایگان برای شما همراهان گرامی اماده کرده ایم که این نسخه از بازی در اکثر سایت های ایرانی متاسفانه بفروش میرسد که ما این نسخه را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهیم!در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند.و همیشه انلاین بوده.

قابلیت های بازی:

هماهنگ با نسخه  اصلی کلش اف کلنز 8.709.24

بی نهایت بودن تمام منابع و جم بی نهایت

قابلیت ساخت کلن و چت کردن با دوستان 

دارای تمام نیروها و دفاعی های نسخه اصلی:baby dragon،bomb tower، miner،clone spell، skeleton spell

امکان چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه

امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها 

 

 

کاربران گرامی سایت توجه فرمایید:ما سعی میکنیم اخرین نسخه هک شده سرور های مختلف کلش اف کلن را در اولین فرصت در سایت بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهیم و اگر یکی از سرور های زیر را دانلود کردید و مشکل داشت،بهتر است سرور دیگری را دانلود و تست کنید(توصیه ما دانلود جدیدترینسرور هاست) و ما بصورت مرتب در حال چک کردن سرورها هستیم و پس از انتشار،بسرعت بروی سایت قرار میدهیم و همچنین لینک های ما کاملا سالم و بصورت مستقیم هست و بازی ها تست شده و بروی سایت قرار میگیرد.پس نسخه هایی که ما در اینجا بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهیم هم سالم هست و هم اخرین نسخه هست و نیازی نیست که نسخه های هک شده را در سایت های دیگر با پرداخت هزینه خریداری کنید!


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1172

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 خرداد 1396 ساعت: 23:12

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود ماشین سواری city car

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,ورزشی,اتومبیل رانی,,

City Racing - Download Full Version Free

این ژانر بازی یکی از اسان تریم ژانرهای بازی و گیم است که در ان شما وظیفه ی رانندگی را بر عهده دارید

این بازی جهانی بزرگ  گرافیکی ساده و سه بعدی و با کنترال بسیار ساده است

هم اکنون این بازی را در وبسایتgame95دانلود کنید

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 949

تاریخ انتشار: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:24

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC,دانلود بازی Call of Duty برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Advanced Warfare

اوایل نسل هفتم بود که Activision با عرضه نسخه چهارم سری بازی‌های Call of duty یعنی Call of Duty 4: Modern Warfaree انقلابی در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کرد، این بازی علاوه بر افتخارات بسیاری که برای توسعه دهنده‌اش به ارمغان آورد، موفقیت تجاری بالایی را نیز به همراه داشت. همین عوامل پیشه زمینه‌ای برای تولید این سری از بازی‌ها به صورت سالیانه شدند، همین موضوع سبب شد تا هر سال شاهد ایده‌هایی تکراری‌تر از قبل باشیم. با این وجود فروش هر  نسخه از این سری کاملاً تضمین شده است و ناشر در طول این سال‌ها هیچ تلاشی برای بازگشت این بازی‌ها به اوج نکرده است. اما استودیو Sledgehammer Games ساخت نسخه جدید بازی را که تحت عنوان Call of Duty: Advanced Warfare شناخته می‌شود بر عهده گرفت و توانست جانی تازه به سری ندای وظیفه ببخشید.

با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

از همان زمان عرضه Cod4: MW داستان سرایی هرچه کوتاه و سریع‌تر، به عنصری جدا نشدنی از سری بازی‌های ندای وظیفه تبدیل شد. این موضوع را در این بازی نیز می‌توان مشاهده کرد، Advanced Warfare دارای یک داستان سریع، هیجان انگیز و کوبنده است که در لحظه با لحظه‌اش آدرنالین خونتان را به بالاترین حد خود می‌رساند. همچنین حضور بازیگر سرشناسی چون کوین اسپیسی در این بازی نیز به شدت این هیجان افزود تا جایی که تریلر این بازی رکورد پر بازدیدترین تریلر روز اول تاریخ بازی‌های ویدئویی را برای خود تصاحب کرد.

داستان بازی از سال 2054 شروع و تا چند سال پس از آن نیز در مراحل مختلف ادامه دارد، شما در نقش جک میچل، عضو نیروی تفنگ داران نیروی دریایی آمریکا، به بازی می‌پردازید. بازی از ابتدا طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای برای آرامش در آن نخواهید یافت. نبردی در سئول با نیروهای کره‌ای رخ می‌دهد که در آن دو دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیزونز و سرهنگ کورمک در کنار شما حضور دارند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی یک حادثه غیر منتظره آیرونز جان خود را از دست می‌دهد. پس از این نیز میچل در یک انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد. حال میچل یک سرباز از کار افتاده است، و باید به سوگ دوست از دست رفته‌اش بنشیند. در مراسم خاک‌سپاری آیرونز، میچل از طرف پدر دوستش پیشنهاد همکاری در گروه نظامی Atlas را قبول می‌کند و باری دیگر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این گروه دست خود را به دست می‌آورد. پس از آموزشات نظامی آیرونز میچل برای شرکت در نبردها آماده شده و اینجاست که خط اصلی داستان بازی آغاز می‌شود. دشمن گروهی تروریستی به نام KVA است که توسط فردی به نام هیدیس رهبری می‌شود. این گروه حملات وحشیانه گسترده‌ای در جهان دارد و و کشورهای قدرتمندی چون آمریکا نیز توانایی مقابله با آن را ندارند. اینجاست که گروه Atlas وارد عمل شده و به مبارزه با KVA می‌پردازد.

بخش داستانی بازی کوتاه است، اما تماماً در روایت اصلی باقی می‌ماند و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازد که در پی این شاهد بالا رفتن هیجان در بازی هستیم.

مراحل بازی از تنوع بالایی برخوردار و در نقاط مختلف جهان اتفاق میافتند. از شهرهای مختلف آمریکا گرفته تا بغداد جدید در آسیا و یونان و… همه و همه در روند بازی و صحنه درگیری شما با دشمن وجود دارند.

گیم پلی بازی در این نسخه با پیشرفت‌های بسیاری روبرو بود، یکی از ایده‌های جدیدی که اکتیویژن در گیم پلی این عنوان عملی کرد، پرش‌های بلند سربازها بود. این قابلیت توسط یک لباس فوق پیشرفته به نام Exo محیا شده است، این لباس به نوعی یک نماد از آینده فعالیت‌های نظامی است و مطمئناً تا سال‌های آینده شاهد استفاده بسیاری از کشورها از آن خواهیم بود. به غیر از این، قابلیت‌های مختلف دیگری نیز چون پرش از ارتفاعات بلند بدون آسیب به بدن، وارد کردن ضربات سهمگین و… در این لباس وجود دارند که هر کدام به نوبه خود به جذابیت گیم پلی این بازی می‌افزایند. اما یکی از انتقاداتی که همواره به سوی این بازی و توسعه دهنده‌اش نشانه می‌رفت، کپی برداری از ایده‌های عناوینی چون تایتان فال یا کرایسیس بود، این در حالی است که زمانی که Sledgehammer Games ساخت این بازی را شروع کرد تایتان فال حتی معرفی هم نشده بود!. تنوع سلاح‌ها نیز در بازی به خوبی صورت گرفته است و در موارد مختلف در جذابیت بازی تأثیر گذار واقع می‌شوند.

گرافیک بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده است، یکی از موضوعاتی که به هیچ وجه نمی‌توان منکرش شد سینماتیک شدن بسیاری از مقاطع بازی بود. Sledgehammer Games و اعضای تیمش همواره تاکید خاصی بر روی این موضوع داشته‌اند، برای مثال سری بازی‌های Dead space که با صحنه‌های سینماتیکشان هیجان خاصی را به گیمر القا می‌کردند. جدا از این نوارها و عناصر نشان دهنده وضعیت نیز در بازی به حد اقل رسیده‌اند، همین موضوع باعث تمرکز هرچه بیشتر گیمر بر روی اسلحه اش می‌شود.

صدا گذاری و موسیقی بازی عالی است. با اینکه پخش موسیقی در پس زمینه بازی به حد اقل رسیده است، اما همان حجم کم هم به لطف آقای هری گرسون برای القای حس هیجان بیشتر کافی به نظر می‌رسد. صدا گذاری محیط‌های بازی عالی است. جزئیاتی که در هر صحنه می‌شنوید به همراه افکت صدای های انفجاری اسلحه ها و… بی نظیر هستند. به جرات می‌توان گفت در هیچ یک از نسخه‌های قبلی شاهد این صدا گذاری بی نظیر نبوده‌ایم. صدا گذاری کاراکتر ها نیز با وجود بزرگانی چون کوین اسپیسی و تروی بیکر عالی و بدون ضعف به نظر می‌رسند. این بازی حقیقتاً جانی تازه در کالبد سری بازی‌های Call of Duty دمید. امیدوارم نسخه‌های دیگر بازی نیز به این خوبی و با این جزئیات ساخته شوند و باری دیگر شاهد اوج گیری این سری با سابقه باشیم.

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1956

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:52

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Prison Break: The Conspiracy برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,ورزشی,اکشن,,


Prison Break: The Conspiracy یک بازی اکشن , ماجرایی که بر اساس اولین فصل از سریال فرار از زندان ساخته شده است . بازی توسط استودیو ZootFly ساخته شده است و برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC در سال 2010 توسط استودیو معروف Deep Silverr منتشر شد . همانطور که گفته داستان بازی دقیقا همانند فصل اول سریال می باشد با این تفاوت که بازیکنان به جای کنترل Micheal Scofield کنترل Tom Paxton را برعهده دارند . تام یک مامور مخفی می باشد که برای گروهی به نام The Company کار می کند . وظیفه ی او این است که به داخل زندان ایالتی برود و مطمئن شود تا Lincoln Burrow توسط صندلی الکترونیکی اعدام شود . کل بازی 9 قسمت می باشد که هرکدام از آنها یک داستان واقعی مطابق با آنچه در سریال نمایش داده می شود را بازگو می کند .  


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1040

تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 ساعت: 10:6

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,پر حجم,,

بازی کامپیوتر Mount & Blade Warband Viking Conquest یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , شبیه ساز و استراتژیک است که توسط Brytenwalda طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی TaleWorlds Entertainment برای پلتفرم PCC به بازار عرضه شده است . سرزمینی که به خاطر جنگ های پی در پی از هم پاشیده شده است و زمان آن رسیده تا شما به عنوان یک فرمانده باهوش , افراد شجاع و لایق را دور هم جمع کنید و وارد جنگ سختی و دشوار شوید . مردان خود را در نبردها رهبری کنید و قلمرو خود را گسترش دهید و هیچ وقت تاج و تخت Calradia را از ذهن خود دور نکنید . این بازی در واقع , نبردهای قرون وسطی و زندگی مردم آن زمان را به بهترین و واقع بینانه ترین شکل ممکن به تصویر می کشد . یکی از امکانات جالی بازی , قسمت مولتی پلیر آن است که این امکان را به پلیرها می دهد تا 64 نفر به طور همزمان بتوانند با یکدیگر بازی کنند که همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می کند . به تازگی DLC جدید با نام Viking Conquest برای نسخه اصلی بازی منتشر شده است که دوره ای تاریخ و تاریک بریتانیا را به نمایش می گذارد . در این DLC داستان های پیچیده ای همراه با اتفاقات واقعی رخ می دهد که در برخی از لحظات بازی , پلیر را شوکه خواهد کزد . گرافیک بازی , صداگذاری ها و سیستم مبارزات و استراتژی ها بهبود چشمگیری داشته است . بازی اسن اجازه را به شما می دهد تا خود اتفاقات جهان بازی را رقم زنید . وجود بیش از 300 قلعه ها و روستا , امکان فتح و غارت سایر شهرها , وجود بیش از 200 شخصیت تاریخی , امکان به وجود آوردن توطئه های پیچیده مانند توطئه های سیاسی , سفر دریایی و جنگ , وجود سیستم پیچیده جنگی برای خارج شدن از محاصره , گرسنگی و عدم کاهش روحیه سپاهیان تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1249

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:34

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,مجموعه بازی های fifaوps,,
pes 6 - Pro Evolution Soccer 6 | 346 MB

 

pro-evolution-soccer-6-pc-

توضیحات: بازی تکامل فوتبال pes 6 – Pro Evolution Soccer 6 موفق ترین نسخه از سری بازی های PES شرکت Konami محسوب می شود که توانست در کنسول های نسل ششم و هم چنین PC از رقیب خود پیشی بگیرد. بازی تکامل فوتبال pes 6 – Pro Evolution Soccer 6 علی رقم زمان زیادی که از انتشارش میگذرد هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بازی های فوتبال می باشد. نحوه پاسدهی و شوت زنی در بازی تکامل فوتبال pes 6 – Pro Evolution Soccer 6 به مراتب بالاتر از رقیبش یعنی FIFA 6 بود و توانست بازار را به طور کامل در دستش بگیرد. بازیکنان مطرحی همچون مسی و رونالدو که در اوج جوانی بودند، سطح و سرعت بالایی نسبت به سایر افراد دارند اما نباید بازیکنانی که در این سال ها ستاره بوده اند، از یاد ببریم. تیری هانری و آدریانو از آن دسته افرادی هستند که در بین بهترین ها قرار داشتند و به خوبی طراحی شده اند.امید است از این بازی خاطره انگیز لذت ببرید…


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 708

تاریخ انتشار: یک شنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 12:57

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود سیو صد درصد جی تی ای

ا موضوع: رمز و کد های تقلب,,

دانلود سیو  100% باز شدن تمام مراحل و نقشه های بازی GTA SanAndreas

دانلود در ادامه مطلب


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2692

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 21:53

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی فوق فشرده ترانسفورمس

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,بازی های فشرده,,

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

دانلود بازی Transformers War For Cybertron برای PC

 

شاید شما هم فیلم ویدئوی مشهور تبدیل شوندگان را دیده باشید که در آن ربات ها تبدیل به اتومبیل های معمولی می شوند و در کنار انسان ها به زندگی عادی خود مشغول هستند ! این فیلم به دلیل فروش فوق العاده ی خود در نسخه های متعددی تولید شده است . و با توجه به استقبال خوب بینندگان این فیلم اکشن . شرکت های بازی سازی نیز سعی در جذب هواداران این فیلم به صنعت بازی های رایانه ای داشتند که این پروژه با تولید نسخه های مختلف این بازی کلید خورد .

یکی از جذاب ترین نسخه های این بازی Transformers War For Cybertron نام دارد که ما آن را برای کاربران عزیز یاس دانلود با حجم بسیار کم آماده کرده ایم . بازی اکشن تبدیل شوندگان یک تفاوت عمده با دیگر بازی های اکشن هم سطح خود دارد . و آن مربوط به گیم پلی بازی می باشد که در حقیقت 2 سبک بازی اکشن و استراتژیک را با هم ادغام کرده است .

بازی Transformers War For Cybertron از نظر صدا گذاری و گرافیک ، در وضعیت خوبی به سر می برد و این یکی از چندین ویژگی مثبت بازی می تواند باشد . همانطور که می دانید داستان بازی به شخصیت منفی داستان یعنی Megateron  می پردازد که باز هم تصمیم نابودی زمین گرفته و با ارتشی عظیم از ربات های خشن ! به زمین حمله کرده و … شما در بازی Transformers باید به زمین ها کمک کنید و مانع از قدرت نمایی مگاترون شوید . تبدیل شوندگان بازی اکشن و جذابی است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . به کاربرانی که به بازی های اکشن سرعتی علاقه دارند ، پیشنهاد می کنیم بازی Transformers War For Cybertron را از دست ندهند .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2229

تاریخ انتشار: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 12:19

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بای جی تی ای برای موبایل

ا موضوع: ماجرایی,تیراندازی,ارشیو بازی موبایل,اندروید,,

دانلود بازی جی تی ای ۵ برای اندروید


برای دانلود به ادامه مطلب روید

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 9391

تاریخ انتشار: پنج شنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 16:53

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود والپیپرمافیا3

ا موضوع: والپیپر,,

والپیپر های بازی Mafia 3

امروز یک سورپرایز ویژه برای طرفداران بازی مافیا 3 داریم ! وبسایت جزیره بازی به عنوان اولین وبسایت ایرانی والپیپر های بازی Mafia 3 را برای شما عزیزان آماده کرده است !

در این مجموعه که وبسایت جزیره بازی برای شما آماده کرده است 10 والپیپر از بازی جذاب Mafia III وجود دارد. بازی Mafia 3 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2016 می باشد که قرار است در ماه اکتبر سال 2016 میلادی برای PC و کنسول های نسل هشتمی سونی (Playstation 4) و مایکروسافت (Xbox One) عرضه شود ! لازم به ذکر است کیفیت تمامی این والپیپر ها 1080p | Full HD می باشد و سایز آنها 1920×1080 است. گفتنی است در این مجموعه سعی شده است بهترین والپیپر های بازی Mafia 3 گرد آوری بشود تا دسکتاپ شما را جذاب تر و زیباتر از همیشه بکند !


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1152

تاریخ انتشار: پنج شنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 13:37

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف