دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازیDeadPool برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,بازی های پیشنهادی,,

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> DeadPool

DeadPool بازی جدیدی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. این بازی توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده و توسط شرکت اکتیویژن به انتشار رسید. داستان این بازی را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops : The Line RAGE یعنی تنولان نورث 42 ساله صداگزاری کرده است.بازی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 806

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 11:33

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی درایور سان فرانسیسکو برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اتومبیل رانی,بازی های پیشنهادی,,

اننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco PC Game

| دانلود بازی راننده سان فرانسیسکو – Driver San Francisco برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Driver San Francisco با لینک مستقیم ##

 

 

توضیحات بازی:  نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است. 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1222

تاریخ انتشار: شنبه 6 شهريور 1395 ساعت: 16:52

برچسب ها : ,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی شرک2

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,,
الف -
دانلود بازی شرک Shrek 2 کامپیوترReviewed byدانلود بازیonAug 15Rating:5.0دانلود بازی شرک Shrek 2 کامپیوتردانلود بازی شرک Shrek 2 کامپیوتر

بازی شرک Shrek 2

دانلود بازی شرک Shrek 2 کامپیوتر

دانلود بازی شرک Shrek 2 کامپیوتر

Shrek 2 PC Game

دانلود بازی Shrek 2 برای PC

با بازی محبوب بازی شرک Shrek 2 در خدمت شما عزیزان هستیم. پیرو درخواست مکرر دوستان نسخه ای دیگر از این بازی زیبا را در سایت قرار دادیم.شرک زشت ترین و در عین حال بامزه ترین موجود سبز دنیا به همراه الاغ دوست داشتنی خود باز می گردد. داستان بازی در سرزمینی بسیار دور دست و در سرزمین پدری همسرش فیونا اتفاق می افتد. شرک برای انسان شدن تلاش میکند و در این راه شما باید شرک را یاری دهید … این بازی جداب برای تمامی سنین مناسب میباشد و ان را به شما پیشنهاد میدهیم .

مشخصات بازی شرک Shrek 2 :
دانلود نام بازی به انگلیسی : Shrek 2
دانلود سبک بازی : ماجراجویی و کودکانه و نقش افرینی
دانلود پلتفرم مورد نیاز : PC
دانلود سال انتشار : 2004
دانلود زبان اصلی بازی : انگلیسی

 

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 11468

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهريور 1395 ساعت: 17:2

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی جنگهای صلیبی برای اندروید

ا موضوع: اندروید,,

جنگ های صلیبی اندروید

بازی استراتژیکی جنگ های صلیبی اندروید - بازی اندروید Crusaders

بازی استراتژیکی جنگ های صلیبی اندروید – بازی اندروید Crusaders

ورژن جدید بازی استراتژیک جنگ های صلیبی

Crusaders v1.351

بازی استراتژیکی جنگ های صلیبی اندروید یا همان بازی Crusaders معروف که شاید اکثر شما عزیزان آن را با کامپیوتر تجربه کرده باشید اکنون برای اندورید آماده شده است.بازی زیبای استراتژیک جنگ های صلیبی Crusaders یکی از جدیدترین بازی های است که برای گوشی های آندروید موبایل محسوب می شود. این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده بوده و از گرافیک خوبی نیز برخوردار است. که با داستانی بسیار جذاب و اکشن خود به عنوان یکی از بهترین بازی های آندروید به شمار می آید.

در این بازی جنگ های صلیبی شما باید کمانداران، نیروهای ویژه و سربازان را برای جلوگیری از هجوم دشمن و دفاع از قبله تان آماده کنید. در بازی Crusaders نیروهای شیطانی دشمن با چهار ویژگی مختلف به سمت شما حمله می کنند.بازی Crusaders دارای چهار نقشه مختلف و مانند جنگل به جنگل می باشد. بازی جنگ های صلیبی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است.

ویژگی های بازی استراتژیکی جنگ های صلیبی اندروید :
محیط سه بعدی
گرافیک بالا
سبک بازی استراتژیک و اکشن
دارای چهار نقشه مختلف
دارای چهار ویژگی مختلف دشمن
مناسب تمامی سنین
قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید
مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 770

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهريور 1395 ساعت: 16:57

برچسب ها : ,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پاندا کنگفو کار

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends

نسخه CODEX بازی پاندای کونگ فو کار

بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یا به فارسی پاندای کونگ کار یک بازی جذاب و اکشن میباشد این بازی در سال 2016 و توسط Vicious Cycle Software ساخته شده و نیز توسط Little Orbit عرضه شده است . اگر شما هم از دوست داران انیمیشن باشید ، به احتمال بسیار با عنوان محبوب پاندای کونگ فو کار آشنایی دارید. با نگاهی به سری مجموعه انیمیشنی پاندای کونگ فو کار ، می توان به این موضوع دست یافت که این پاندای دوست داشتنی با دوستانش ، محبوبیت بسیاری را در بین طرفداران پیدا کرده اند. پاندای کونگ فو کار این بار در قالب یک بازی کامپیوتری با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ، پا به میدان گذاشته است ؛ اکنون می توانید از نمایش هنرهای رزمی Po و دوستان بسیار او در چالش های مبارزه ای لذت ببرید. بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته شده است و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد، بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. همچنین بازی جدید این مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

مشخصات بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends :
دانلود نام بازی به انگلیسی : Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends
دانلود سبک بازی : اکشن
دانلود پلتفرم مورد نیاز : PC
دانلود سال انتشار : 2016
دانلود زبان اصلی بازی : انگلیسی
دانلود کمپانی سازنده : Vicious Cycle Software
دانلود شرکت انتشار دهنده : Little Orbit



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 916

تاریخ انتشار: جمعه 5 شهريور 1395 ساعت: 16:48

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,بازی های پیشنهادی,,

وایکینگ Viking Battle for Asgard

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

دانلود بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard کامپیوتر

Viking Battle for Asgard PC Game

در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند. قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است.

او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.محیط بازی به صورت Open Wold خواهد بود و بازیکن میتواند در تمام این محیط به گشت گذار بپردازد، مثلا میحط هایی که برای یاران شما است روشن هستند و انگار که روز است ! ولی در مناطق ناشناس که پایگاه های دشمنان است همیشه هوای نیمه بارانی و شب است! در بازی برای پول در آوردن میتوانید مراحل فرعی را انجام دهید که به شما پولی داده میشود!

با آزاد کردن یاران میتوانید به دهکده ی خود رفته و از صاحب رستوران پول دریافت کنید ! در نقشه ی بازی علامت هایی وجود دارند که پول هایی هستند میتوانید آنها را پیدا کنید ، اما زیاد نمیتوان به این پول های خورد قناعت کرد و باید مراحل فرعی انجام دهید.

مشخصات بازی وایکینگ Viking Battle for Asgard :
نام فارسی: نبرد وایکینگ
نام انگلیسی: Viking Battle for Asgard
ناشر: Sega
تاریخ انتشار: March 3, 2012
سبک بازی: اکشن


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 723

تاریخ انتشار: پنج شنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 11:46

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی لگو ارباب حلقه ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

p

 

توضیحات بازی : کاوش در میانه زمین و ماجراجویی حماسی و هیجان برانگیز موضوع بازی ای ویدئویی تحت عنوان Lego Lord Of The Ring است. بازی ای که برای تمام اعضای خانواده ی شما مناسب است.این بازی شما را به یاد ارباب حلقه ها می اندازد در جایی که یک زندگی افسانه ای و فانتزی را سپری میکنید که توسط تالکین رهبری میشود. داستان اصلی بازی این است که همه منتظر بازگشت پادشاه هستند. باید با جسارت و ریسک بالا حلقه را فتح کنید و با حل معماهای بازی در سفر به کوه رستاخیز پیروز شوید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 623

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 11:48

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

بازی Rise of the Tomb Raider

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,پر حجم,بازی های فشرده,بازی های پیشنهادی,,
بازی Rise of the Tomb Raider
 

بازی Rise of the Tomb Raider در سبک ماجرائی و اکشن و بعد از دو سال از اولین ریبوت این سری محبوب توسط کریستال داینامیکس ساخته و توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است. داستان بازی یکسال بعد از اتفاقات بازی قبلی را روایت می کند. اتفاقات بازی در راه رسیدن لارا کرافت به شهر گمشده کیتژ است تا راز جاودانگی را کشف کند رازی که پدر او نیز در تلاش یافتن آن جان خود را از دست داده است. پس از شروع بازی گسترگی محیط بازی و جزئیات کامل آن چشم ها را مجذوب خود می کند و به این محیط، شخصیت لارا کرافت که حرکاتی کاملا طبیعی و زنده دارد اضافه کنید. در مسیر رسیدن به شهر کتیژ از مراحل با پوشش های مختلفی عبور خواهید کرد، از بیابانهای بی آب و علف تا کوهستان های پوشیده از برف سیبری. در سری توم ریدر معما ها و پازل ها همیشه اهمیت خاص خود را داشته و در این نسخه هم بخوبی از آن استفاده شده است. برای رد شدن از محیط های مختلف نیاز به ابزار آلات کوه نوردی دارید که برای راحتی کار می توانید آنها را با استفاده از اشیائی که در محیط بازی پیدا می کنید ارتقا دهید. سیستم مبارزات بازی به دو بخش مخفی کاری و اکشن تقسیم می شود و بازی دست شما را برای انتخاب هر کدام از این روش ها باز گذاشته است.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 804

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 16:29
ادامه مطلب
نظر

بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های فشرده,,
بازی آسمان هیچکس _No Mans Sky برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky یک بازی بسیار زیبا در سبک ماجراجویی طراحی شده توسط شرکت Hello Games در سال 2016 میباشد.موضوع بازی از این قرار است که شما در سیاره ای فرود میاید که از اوضاع اطلاعی ندارید.در این بازی میتوانید سفینه و قابلیت های خودرا ارتقا دهید.این بازی بسیار زیبا میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…این بازی را در ادامه مطلب از سایت ما دریافت کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 619

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 15:51

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

Invisible Mindدانلود بازی

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

Invisible Mind یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی VGstudio ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوزمنتشر شده است . استودیوی بازی سازی VGstudio یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر بازی محبوب Z.I.O.N و Project Pulsation در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، این سبک به دلیل دارا بودن پازل های جذاب و محیط های بسیار بزرگ و همچنین داستان درگیر کننده و فضای حذاب به یکی از بهترین سبک ها و پرفروش ترین سبک ها تبدیل شده است ، بازی هایی نظیر سری محبوب TOMB RAIDER و ASSASSINS CREED این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت آن از ترکیب سبک ماجراجویی و اکشن موفق به خلق یکی از جذاب ترین بازی های سبک ماجراجویی در سال 2016 شده است .

سایر توضیحات : اتفاقات این بازی در یک دنیای تخیلی و در شرایطی در جریان است که شما بدون هیچ اطلاعی از سرنوشت خود و اتفاقاتی که برای شما افتاده است خود را در یک دنیای ناشناخته و عجیب میابید ، در ادامه باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود و حل کردن پازل های موجود در محیط و همچنین یافتن نکات مخفی این دنیا پرده از اتفاقات موجود در این دنیا و هویت خود بردارید . گیم پلی این بازی سبک کلاسیم گیم پلی بازی های ماجراجویی می باشد که از ترکیب با بازی های ماجراجویی مدرن موفق به خلق یکی از جذاب ترین گیم پلی های بازی های ماجراجویی در سال های اخیر شده است . بازی رایانه ای Invisible Mind یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .


 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 429

تاریخ انتشار: یک شنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 15:45

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف