دانلود گیم و بازی

محل تبلیغ شما تهران گراف


تبلیغات

<-Text3->

دانلود بازی spaider men برای Pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ماجرایی,اکشن,شبیه ساز,فکری,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PCThe Amazin Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 g


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 919

تاریخ انتشار: پنج شنبه 21 مرداد 1395 ساعت: 11:2

برچسب ها : ,,,,,,,
ادامه مطلب
نظر

مطلبی درباره بهترین گیم پد ها

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,تریلر,بازی های ایرانی,,

 

 

 

 

بهترین گیم پد ها برای خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 800

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 19:25

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازیlegoپارک ژوراسیک

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای PC

 

دانلود بازی LEGO Jurassic World برای کامپیوتر

| نسخه فشرده شده Black Box |

 | سیو کامل بازی اضافه شد … |

 

LEGO Jurassic World بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Traveller’s Tales ساخته و توسط Warner Bros Interactive Entertainment برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از داستان حماسی پارک ژوراسیک و دنیای گمشده و هچنین پارک ژوراسیک 2 و 3 شما برای اولین بار قادر خواهید بود در این بازی هر چهار فیلم ژوراسیک را تجربه کنید.شما در این بازی داستان های متفاوتی را با دایناسور های مختلف و متفاوت با سری بازی های ژوراسیک تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این شما قادر خواهید بود در این بازی به جای هر یک از دایناسور ها بازی کرده و نقش خود را با سورنا شخصیت اول بازی تغییر دهید.بازی از گرافیک نسبتا مطلوبی برخوردار است و میتوانید ساعت ها سرگرم شوید

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1055

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 19:1

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی تنیس برای کامپیوتر

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,بازی های پیشنهادی,,

 

دانلود بازی تنیس Virtua Tennis 4 برای کامپیوتربازی تنیس Virtua Tennis 4 یکی دیگر از سری بازی های ورزشی است که توسط کمپانی مشهور SEGA در ژوئن سال 2011 آن را برای پلتفرم های PC منتشر شده است . با توجه به اینکه نسخه های قبلی این بازی محبوبیت بسیار زیادی بین گیمرها کسب کرد ولی منتقدان زیادی نیز وجود داشت، در نسخه جدید، شبیه سازی قدرتمندتر و گرافیکی فوق العاده به چشم می آید و به جزئیات نیز، بیشتر پرداخته شده است که می توان به محیط ورزشگاه های آن و یا چهره های بازیکنان اشاره نمود که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده اند . در این بازی ۲۲ تنیسر حرفه ای زن و مرد وجود دارد که هر کدوم با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و چهره های واقعی خود شبیه سازی شده اند، به طور مثال رافائل نادال مثل همیشه با ضربه های سهمگین و جهت دار خود، رقیب را غافلگیر می کند، مرد شماره یک تنیس انگلیس راجر فدرر در سرعت و دقت و ضربه زدن همتایی ندارد و اندی موری همچنان به نگاه های تیزبین و انجام حرکات به موقع و ضربه های سنجیده استوار است . این بازی در واقع یک شبیه ساز تنیس می باشد که شما می توانید در این بازی با خلق بازیکن خود در مسابقات تنیس ATP و WTA  شرکت کنید و با ستارگان این رشته مسابقه دهید . در بازی Virtua Tennis 4 هر یک از شخصیت های ساخته شده وجود شخصیت های بزرگ دنیای تنیس مردان و زنان همچون رافائل نادال ، راجر فدرر ، اندی ماری ، ماریا شارپووا ، ونوس ویلیامز و افراد دیگر از ویژگی های جذاب این بازی محسوب می شود . امیدواریم این بازی مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1078

تاریخ انتشار: چهار شنبه 20 مرداد 1395 ساعت: 11:0

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی مورتال کمبد4

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی مورتال کمبت Mortal Kombat 4 برای کامپیوتر

با پرطرفدارترین بازی های قدیمی مبارزه تن به تن Mortal Kombat آشنا هستید . این بازی بیشتر در کنسول های قدیمی همچون سگا محبوبیت بسیار زیادی داشت . Mortal Kombat یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob و John Tobias بود . این بازی با سبک خاص خود توانست نام خود را در صنعت نوپای بازی سازی ، بر سر زبان ها بی اندازد . یکی از نکات برجسته و حتی نقطه ی برتری بازی Mortal Kombat 4 نسبت به دیگر بازی های مبارزه ای ، حفظ سبک بازی از نسخه های گذشته تا به حال است . به صورتی که روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان طراحی شده است . سبک این بازی طبق کنسول سگا در وحله اول انتخاب جنگجو مورد نظر و طی مراحل تعیین شده با افراد مبارز بجنگید و امتیاز لازم را کسب کنید . حالت Fatality یا همان واکنش و ضربه آخر از خاطره انگیز ترین مراحل بازی است که در آن ضربه آخر را وقتی جان حریف خود را به طور کامل گرفته اید به وی وارد میکنید و او را نابود میکنید . این بازی همچنین قابلیت اجرای بازی به صورت MultiPlayer و مرحله ای وجود دارد .


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 862

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 19:45

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

تریلر بازی pes2016

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,ورزشی,تریلر,,

 

 

 

 

تریلر رسمیpes2016درگیم95 برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 848

تاریخ انتشار: دو شنبه 4 مرداد 1395 ساعت: 11:44

برچسب ها : ,,
ادامه مطلب
نظر

انلود بازیGreenskins و Grimgor Ironhide

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,پر حجم,,

.:: دانلود بازی زیبای Total War Warhammer برای کامپیوتر ::.

_images_products_00115_awxpcg202636

سبک بازی: اکشن/استراتژیک

زبان بازی: انگلیسی

حجم: 10.2 گیگابایت

جنگجویان امپراتوری، قبایل Greenskins و Grimgor Ironhide، اُرک ها و گوبلین ها، ارتش پادشاه Thorgrim، ارتشی از خون آشام ها و هزاران نیروی دیگر از مناطق دور افتاده و ناشناخته در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و از این طریق، جنگی عظیم که تا به حال دنیا مثال آن را به خود ندیده است در حال شکل گیری ـست. رهبران ارتش ها به دنبال خون خواهی و انتقام و عدالت می گردند. دنیای قدیم در شعله های خیانت، جنگ و قدرت در حال نابودیست. هزاران جنگاور درحال مبارزه با یکدیگر هستند. Total War Warhammer یک عنوان در سبک استراتژیک/اکشن می باشد که توسط Creative Assembly ساخته شده است که کمپانی SEGA اخیراً نسخه PC آن را منتشر کرده است. Total War Warhammer یک عنوان کاملاً کار شده و تکامل یافته می باشد که نسبت به سایر نسخه های Total War، تکنیک بازی سازی بیشتری در آن به کار گرفته شده است. همچنین برخلاف نسخه های قبلی بازی، Total War Warhammer دارای یک داستان کامل و قابل توجه ای می باشد که بازیکنان را برای تجربه این عنوان مصمّم تر می کند.

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 900

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:47

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی Pokémon Go پوگمن گو نسخه V0.29.0 برای Android

ا موضوع: اندروید,بازی های پیشنهادی,,

Pokémon Go یک بازی ماجرایی بسیار محبوب و جدید برای اندروید است. Venusar، Charizard، Blastoise، Pikachu و بسیاری از Pokémon های دیگر روی زمین دیده شده اند! حالا این شانس شماست که Pokémon ها را در محیط دوروبرتان پیدا و تصاحب کنید. پس کفش هایتان را پوشیده، شروع به قدم زدن در خارج از منزل کرده و دنیا را جستجو کنید. می توانید به یکی از سه تیم ملحق  شوید و برای مالکیت و نفوذ در باشگاه های پوگمن تلاش کنید.Pokémon ها در فضای بیرون هستند و شما باید آن ها را پیدا کنید. هنگامی که در اطراف منزل می چرخید، تلفن هوشمند شما اگر پوگمنی در آن نزدیکی پیدا کند با ویبره به شما هشدار می دهد. باید مسلح شده یک Poké Ball پرت کنید تا آن پوگمن را از آن خود کنید.

 

عکس دانلود بازیpokemon-go-www.FreeGames.iR

 

سعی کنید در دورست ها برای Pokémon ها و آیتم های آن جستجو کنید.بعضی از پوگمن ها اطراف محیط زیست شان پیدا می شوند که در جستجوی آب در رودخانه  ها یا اقیانوس ها هستند. بعضی از PokéStop ها در اطراف جاهای خاصی همچون موزه ها، مکان های هنری، بناهای تاریخی هستند و در این مکان ها می توانید آیتم های مفیدی نیز پیدا کنید. هر چه سطح تان در بازی بالاتر برود قادر خواهید بود پوگمن هایی قدرتمند تر پیدا کنید می توانید در نبردهای گروهی و باشگاهی شرکت کنید و از باشگاهتان دفاع کنید.


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 901

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:35

برچسب ها : ,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی شبیه ساز پروازmicrosoft flight simulator x steam edition

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,شبیه ساز,پر حجم,بازی های پیشنهادی,,

microsoft flight simulator x steam edition بازی شبیه ساز پرواز تولید شرکت مایکروسافت میباشد.این بازی از جمله بازی های زیبا و هیجانی در میان بازی های شبیه سازی شده ی پروازی است و از نوع خاص و تکی از بازی هاست که در آن لذت خلبانی و راندن هواپیما را تجربه میکنید .  بازی متعلق به سری بازی های بسیار معروف مایکروسافت است که در ارتباط با شبیه سازی پرواز  می باشد . و این نسخه دهمین ورژن این سری بازی هاست که توسط استودیو بازی های مایکروسافت پشتیبانی و منتشر شده . این بازی نخست در تاریخ ١٠ اکتبر سال ٢٠٠۶ ارائه شد .

 

دانلود microsoft flight simulator x steam edition

 

داستان بازی بسیار ساده است . در این بازی، بازی کننده وظایف یک خلیان را برعهده خواهد گرفت، مأموریت هایی به بازیکن محول می شود و باید با باکیفیت ترین و بهترین هواپیماها را داشته باشد تا بتواند از عهده ماموریت به خوبی وسریع براید . زمانی که ماموریتی به شما داده می شود ، به همراه آن نقشه راهنمایی هم برای راهنمایی مسیر در اختیارتان قرار می گیرد .

 

در این  بازی مهیج ١٨ نمونه مختلف از آخرین مدل های ارائه شده در اختیار بازی کننده قرار دارد . باید به ٢٨ شهر متفاوت سفر کند . بیش از ٢۴٠٠ فرودگاه هم به این نسخه بازی اضافه شده است . اگر می خواهید یک خلبان جنگجو شوید پس به شما پیشنهاد بازی naval strike را می دهیم .

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 769

تاریخ انتشار: یک شنبه 3 مرداد 1395 ساعت: 18:27

برچسب ها : ,,,,,
ادامه مطلب
نظر

دانلود بازی پرطرفدارCall Of Duty 4 Modern Warfare برای pc

ا موضوع: ارشیو بازی کامپیوتر,استراتژیک,ماجرایی,تیراندازی,اکشن,بازی های پیشنهادی,,

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای PC

 

دانلود بازی Call Of Duty 4 Modern Warfare برای کامپیوتر

| بازی ندای وظیفه 4 جنگ های مدرن |

 

Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2007 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ندای وظیفه 4:جنگ های مدرن ، یکی از موفق ترین عناوین دنیای بازی های کال آف دیوتی است. تا جایی که بسیاری از کاربران و گیمرها ، لذت واقعی با دنیای کال آف دیوتی را با این نسخه تجربه کردند و از آن زمان به بعد ، به یکی از طرفداران پر و پا قرص نسخه های مختلف این بازی تبدیل شدند. داستان این بازی در سال 2011 به وقوع می پیوندد ، یک گروه جدایی طلب به رهبری خالد الاسد ، رهبری کشوری غنی از نفت را در شرق خاورمیانه به دست می گیرد ، او با با عقایدی رادیکال ، نگاهی ضد غربی داشته و موجب خشم ایالات متحده می شود. از طرفی ، یک جنش ناسیونالیستی در روسیه ، موجب به راه افتادن جنگ داخلی در این کشور شده است. به موجب این درگیری ها ، ایالات متحده ، نیروی دریایی این کشور و همچنین کماندوهای SAS بریتانیا نیز وارد عمل شده و آذربایجان ، شرق خاورمیانه ، روسیه و اوکراین اعزام می شوند.

در روز دوم تهاجم ، نیروهای USMC برای تصرف کشوری با حاکمیت خالد الاسد اعزام می شوند ، زمانی که خالد الاسد در حال سخنرانی زنده تلویزیونی است حمله آغاز می گردد. پس از آن درگیری در شهرستان های این کشور ادامه پیدا می کند ، در این میان نیروی هوایی ویژه بریتانیا (SAS) ، دو عملیات مهم را انجام می دهد : یکی در کشتی در تنگه برینگ و دیگری در روسیه. اطلاعات جمع آوری شده حاکی از آن هستند که دولت خالد الاسد احتمالاً سلاح های اتمی ساخته شده توسط روسیه را در اختیار دارد.  Call Of Duty 4 Modern Warfare روایتی بسیار هیجان انگیز از جنگ های مدرن بر پایه یک محور داستانی بسیار جذاب طرح ریزی شده است که در آن شما نقش یکی از پیاده نظام ها را بر عهده دارید. شما نیز همانند سایر سربازان وارد عرصه عمل شده و با اسلحه و نارنجک هایی که در اختیار دارید به جنگ با نیروهای دشمن می پردازید. در جریان هریک از مأموریت ها ، می بایست پا به پای سایر افراد گروه پیش بروید و وظایف محوله را به شکل صحیح  انجام دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی از games95 دانلود کنید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 999

تاریخ انتشار: شنبه 2 مرداد 1395 ساعت: 20:32

برچسب ها : ,,,,
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود گیم و بازی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف